Yritys
Tutustu Vida Designin yritystarinaan.
Vida Design syntyi mahdollisuudesta tarttua tilaisuuteen
– Olisi tarjolla valokuvauskeikkaa, mutta sitä varten pitäisi olla toiminimi ja mahdollisuus laskuttaa.
Se oli ensimmäisen potentiaalisen asiakkaan lausahdus, josta kaikki lähti liikkeelle syksyllä 2006. Halu tarttua tilaisuuteen johti Satakunnan ammattikorkeakoulun yrityskiihdyttämöön ja yritysneuvojien luokse. Kun rahoituspäätös ja starttiraha saivat vihreää valoa, niin sitä oltiin yllättäen 25-vuotiaana yrittäjänä 1.1.2007 alkaen. Puoli vuotta myöhemmin oli hankittuna myös medianomi (AMK) -tutkinto.
17 vuotta yrittäjyyden vuoristorataa
Vida Design kasvoi muutamassa vuodessa yksinyrittäjän toiminimestä muitakin työllistäväksi osakeyhtiöksi, ja on sittemmin palannut juurilleen yksinyrittäjyyteen. Nykyään työskentely sujuu mutkattomasti yhdessä tuttujen, luotettavaksi havaittujen yhteistyökumppanien kanssa.
Toimipisteet ovat sijainneet aina Porissa: Kuukkarissa, Toejoella, Yrittäjätalo Köörissä ja vuodesta 2017 lähtien Vidan kotipesänä on toiminut Linnakorttelin upeat tilat Antinkadun ja Etelärannan kulmassa.
Alkutaipaleen valokuvauspalvelut ovat jääneet pois tarjonnasta, mutta alusta pitäen mukana olleet graafinen suunnittelu, taittotyöt ja verkkosivut löytyvät yhä palveluvalikoimasta. Haluatko tietää lisää? Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin!
Visio
Vida Designin visio on olla markkinointiviestinnän luotettava toteuttaja.
Missio
Helpotamme asiakkaan arkea toteuttamalla brändin mukaista markkinointiviestintää.
Asiakkaamme arvostavat luotettavuutta, palveluiden monipuolisuutta ja tarjoamiamme uusia näkökulmia.
Palvelumme auttavat asiakkaitamme näkymään, erottumaan, viestimään, markkinoimaan ja palvelemaan paremmin.
Arvot
Tehdään yhdessä töitä hyvässä hengessä ja iloisella mielellä, mutta silti tosissaan. Tutustu arvoihimme, joista emme tekemisessä tingi.
1. Luotettavuus
Luotettavuus on Vidan tärkein arvo. Pidämme lupauksemme töiden toteutusten ja aikataulujen noudattamisessa.
2. Kunnioitus
Arvostamme ja kunnioitamme asiakkaitamme, yhteistyökumppaneitamme – ja myös itseämme. Tämä näkyy yhdessä sovittujen työ- ja deadline-aikojen noudattamisessa. Ennakointi sekä selkeä ja ystävällinen viestintä mm. sähköposteissa ovat tapamme arvostaa vastaanottajaa ja hänen aikaansa. Annamme kiitosta ja kunniaa aina onnistuneen yhteistyön kaikille osapuolille.
3. Laatu
Minimoidaksemme virheet tarjoamme asiakkaalle mahdollisuuden tarkistaa useita vedoksia hyvissä ajoin ennen deadlinea. Mahdollisista virheistä otamme nöyränä opiksi ja minimoimme riskin niiden toteutumiseen jatkossa.
4. Avunanto
Motiivinamme on auttaa asiakastamme. Ennakoimme, varaudumme ja tarvittaessa saatamme myös kyseenalaistaa – onko tämä todella mitä tarvitset vai voisiko jokin toinen ratkaisu olla toimivampi? Kun on hyvissä ajoin tiedossa tiukka aikataulu, niin työajoista löytyy joustoa tarpeen tullen. Jos ilmenee jotain mitä emme osaa, niin otamme selvää tai vinkkaamme sopivasta alan kollegasta.
5. Kehittyminen
Vidalla on jatkuva pyrkimys kohti parempaa lopputulosta. Jatkuva kouluttautuminen on tärkeää – oli kyseessä sitten liiketoiminnan kehittäminen tai vaikka verkkosivujen tietoturvan parantaminen. Haastamme itsemme (ja joskus myös asiakkaitamme) etsimään uusia parempia toimintatapoja ja työkaluja.
Mitäs Vidalle kuuluu nyt?
Katso mitä on hiljattain tehty, mitä on meneillään ja mitä kaikkea kivaa tulossa työpöydälle.
Juuri valmistunut
Tapahtuman markkinointimateriaalit, videon editointi, bannerimainosten suunnittelu, hinnaston taitto, teippaukset, verkkosivut.
Työn alla nyt
Julkaisun saavutettavuuspäivitys, moniosainen tarjouspyyntölomake verkkosivustolle, roll-up- ja esitepäivitykset.
Tulossa työpöydälle
Arviointikertomuksen taitto, tapahtuman verkkosivut, lehti-ilmoitusten taitto, PowerPoint-ilmeen päivitys.